fredag 11 januari 2008

Förgäves letande

Efter min senaste misslyckade natklubbsrunda så letade jag på nätet efter något annat. Jag har letat efter nattklubbar i Helsingör, Landskrona, Ängelholm... Har jag hittar något? Ja. EN, EEEENNN ynklig natt klubb. Såklart Bahnhof i Ängelholm. Inget annat har jag hittat. Var är det jag bor egentligen? I Sveriges öppning mot Europa! Det känns som om jag bor i skogen någonstans långt i från bebodda områden. Ska man behöva åka till Malmö? Va, va, VA? Ska man det? Gynna Malmö stad istället för staden där jag bor och är född. Vilket skit Helsingborg. Jag är myndig. Långt över det. Och jag kan inte komma in på en nattklubb och i övriga närmsta Skåne verkar inte finnas några. Någon som kan hjälpa mig? Jag vill DANSA!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bara för att du misslyckas med att komma in en gång betyder det inte att du aldrig kommer att komma in. Du hade bara otur.

juliana.persson sa...

alla ställen i hbg har åldergräns som är över min ålder.. och alla tar leg :/

Anonym sa...

Ditt problem är löst! www.ProjectSouth.se Detta är en sida som sammlar alla evenemang inom Öresundsregionen. Allt är inte färdigt men du kan i alla fall hitta betydligt fler nattklubbar än banhof i ängelholm.