onsdag 2 januari 2008

Seriöst värre

Det händer ofta mig att jag kommer på något kul att skriva i bloggen. Men detta händer oftast när jag är på ett bloggotillgängligt ställe. Typ bussen eller på stan eller något sådant. Och sedan kommer man hem och ska skriva ner detta roliga och dela det med er. Då är det borta. Då har jag tänkt. Man skulle ha något att skiva ner detta roliga, fyndiga lilla inlägg så jag kan skriva om det sen. Och så har det blivit. Numera ligger det ett litet block och en penna i väskan. Redo att ta in mina smaskigheter om allt möjligt intressant och ointressant. Det ska bli spännande. Nu ska ni få veta på riktigt vilka konstiga saker som dyker upp i mitt huvud ibland. Det ser vi väl fram emot?

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ IN I HELVETE ATT VI GÖR!!!! De som skriver nej ljuger så in i helvete för de kommer aldrig sluta läsa din blogg!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Anonym sa...

Då förväntar jag mig väldigt läsvärda inlägg fr.o.m. nu, och inte nå't trams. Högre krav!