måndag 7 januari 2008

Framme

Framme i Nyköping efter en väldigt sovande resa från min sida. Jag la mig liiiiite för sent för att gå upp klockan sex igår och när jag dessutom lagt mig så öppnar någon vårat brevinkast. Någon snokar alltså i vårt brevinkast mitt i natten, vilket resulterade i väldigt lite sömn. Cirka en timme. Men nu har jag sovit igen mig efter mitt trevliga tandläkarbesök imorse. Tillbaka hos världens bästa tandläkare och utan hål. Det kunde inte bli bättre.
Besöket i Nyköping inleddes med en rolig kommentar från min bror. Golvet gnisslade och han frågade min syster om hon tvättat med såpa. Det hade hon. Då säger min bror: Ja, det är därför golvet är så oinkigt.
Kul när det hände.... Jag är kanske lite trött och lättroad än. Kanske...

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahaha så jävla bra :P