fredag 4 januari 2008

Hur paranoida är folk?

Vad är det med folk nu för tiden? Vad tror de om sig själva? Jag vet hur många som helst som inte svarar när någon ringer från skyddat nummer eller ett nummer de inte känner igen. Vem tror de att de skulle va som ringer? President Bush? Bin Laden? Scream mördaren? Vad är det frågan om? Har ni sett för mycket film eller har ni för vild fantasi?
Likadant detta med att inte nämna folk med namn i sina bloggar. Idag mötte jag K. Idag såg jag L. Nu ska jag o B se en film. VAD SKULLE HÄNDA OM DU SKREV UT NAMNET? Skulle hela din identitet försvinna för du är säkert den ENDA i världen kom känner någon som heter Karolina, Lars eller Bengt! Då kommer alla direkt veta vem du är och stå utanför ditt hus och stalka dig. NEJ! Vi kan iiiinte nämna några namn men jag kan ha 3000 foton på mig själv i bloggen. Men om jag säger ett namn röjer jag mitt privatliv! Dessutom hänger man aldrig med i bloggarna när man inte skriver namn. En bokstav glömmer man ju hur lätt som helst. Sluta tro så mycket om er själva. Ni klarar er nog ändå!

Inga kommentarer: