onsdag 9 januari 2008

Jag bor på en fritidsgård

Nu satt jag lugnt och fint, ensam hemma och drack the, tittade på SATC boxen och surfade lite. Då brakar det till. In kommer tre pojkar och lugnet är nu ersatt med massa skjutande och surrande från en Xbox. Massa prat och osammanhängande diskussioner om HD dvd eller Blueray. Vad hände?

Litet tillägg. Jag bryr mig inte speciellt mycket eftersom jag inte är en gnällkärringsflickvän. jag tar helt enkelt revansch. Alla brudar. Fest hos mig på fredag! Jag använder aldrig smileys i min blogg men för att allaska förstå min sarkasm och ironi ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÄR DET PARTY!! JAG KOMMER!
DU.. en jävla tur bara MACKanSPELAR hade 3 polare till honom kommit hade JAG VARIT EN GNÄLLKÄRRINGFLICKVÄN SÅ ÄR DET! iofs skall jag upp tidigt :P

Anonym sa...

Jo men du är en whiiner du, Milli.

Anonym sa...

hahahaahah shes a whiiiner mohahah

Anonym sa...

du med nisse p!