torsdag 31 januari 2008

X2000000000

Imorgon ska jag åka X2000 för första gången. Jag undrar om jag kommer bli åksjuk. Jag brukar bli det ibland nör jag åker karusell som snurrar, men det blir väl alla. Jag ska ta en liten åksjukepillerilla innan jag åker för säkerhetsskull. Man vill ju inte äventyra shopping i Stockholm för tråkig åksjuka. Jag ska även surfa med min lilla dator på tåget och utnyttja att den har bra batteritid, den lilla jäkeln. Nu ska jag fortsätta med att vara en god husfru och städa färdigt innan jag åker. Min mamma har lärt mig att alltid åka från ett rent hem. Det är så mycket skönare att komma hem då. Sen ska jag ta och slänga ihop en liten packning också. Trevlig resa Juliana! Åh! Tack, tack!

4 kommentarer:

Anonym sa...

1. X2000 snurrar inte
2. "brukar...ibland"???
3. Det finns (el)kontakter på X2000
4. Du inser att det kommer se ut som ett h_lv_te när du kommer hem, va?
5. Det var inget mer, men jag ville ha fem punkter.

Anonym sa...

Ha det så roligt vännen! :-)
Puss!

juliana.persson sa...

1. Du kommer inte få någon present när jag kommer hem om du inte är snäll
2. Jag vet att det finns el kontakter men jag ska utnyttja min bärbara dator och bära runt den på tåget hela tiden. Fram och tillbaka i gången.
3. Var snäll, annars tar jag din Xbox el kontakt.
4. Var snäll annars tar jag med ditt VISA kort
5. Var snäll!

juliana.persson sa...

Jag antog att kommentaren var från min sambo, men det var den kanske inte.. Men det gäller ändå. Var snäll