tisdag 1 januari 2008

Nu ska julpyntet ut.

Nu börjar tjatet från Herr. Sambos sida. När ska granen bort. När ska vi ha vanliga gardiner? När ska vi ta bort denna tomten. Ett enda tjat. Idag gick jag med på att ta ner de röda gardinerna i vardagsrummet. Men bara för att jag också vill ha gardiner man kan dra för helt. Så snart ska det bytas gardiner. Imorgon tänkte jag handla lite nya blommor eftesom mina julstjärnor mer ser ut som pinnar i en kruka. Jag har siktat in mig på någon grön växt som tål drag eftersom våra fönster är dragiga. Helst någon med mörkgröna fina blad som murgröna. Nej, nu blev jag så tråkig så jag nästan kräktes. Nu ska jag gå till affären för jag har inte varit ute på hela dagen. Och går jag inte ut blir jag lite dampig. Hoppas att jag är lite roligare när jag återkommer. OCH BY THE WAY!! Året 2008 kommer bli året jag tar körkort. Nu blir det av!

Inga kommentarer: