lördag 19 januari 2008

I dags sjukan

Idag är jag frisk igen. Febern är borta och allt det andra är borta. Man jag har ingen aptit. Men nu ska jag sluta skriva om sjukdomar för det är så sjukt trist. Nu sitter jag och kollar på Manchester United. Bästa lördagsunderhållningen. Engelsk fotboll måste vara den bästa fotboll som finns. Snabb, rolig och alla går in för 110%. Ingen hemåtbackande och defensiva lag. Här är det fullt ös hela tiden. Nu när min favorit målvakt Van Der Saar är tillbaka igen blir det ännu roligare. Tänk om HIF hade haft en så säker målvakt som går rakt in i situationer och löser dem. En målvakt som kan styra sitt lag istället för att fjäska för huliganpubliken och ställa upp på konstiga intervjuer. Det hade varit något det..Nu ska jag prova på att äta lite, kolla fotboll och njuta av en frisk lördag.

Inga kommentarer: