onsdag 12 december 2007

Top model Stockholm



Jag har inte sett ett enda avsnitt av Top model. Hur töntigt är det inte att det heter Top Model Stockholm? Varför Stockholm? Varför inte Sverige? Tramsigt. Jaja, det var i alla fall tajmat att jag slog på finalen då så får jag i alla fall se vem som vinner. Jag hoppas på Margarita. Hon är så naturligt vacker och har en så fin utstrålning och verkar ha en fin personlighet också. Men vad vet jag. Jag har sett ett avsnitt. Nu ska de avslöja vinnaren......
Jaha, Margarita vann inte. Synd. Men hon lär säkert vara modell i alla fall. Titta bara på Kahlen som var min all time favorite som kom två i USA och som jag tycker är den enda man fortfarande ser. Bland annat i Max Factors reklam. Hon kändes också så naturlig och personlig. Inte så stel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh eller hur, nej HAWA vinner som är kriminell HAHAHA :-)
sjukt, men eller hur , margarita skulle vunnit! härlig människa. PUSSSSSSSSSSSFRÅN BENGT MED fransar PÅ MAGEN

Anonym sa...

Du lyssna va har detta med kriminell att göra ,, hoppas du inte har några fördomma bara