söndag 9 december 2007

Hej hopp

Idag är jag lite gladare men tyvärr förkyld. Som alltid när jag har semester så blir jag förkyld. Jag ser till att motsätta mig alla sjukdomar när jag jobbar, sen slappnar jag av och då hoppar de på mig. Men igår var jag på härlig julkonsert med b la Helsingborgs konserthus kör och Sanna Nielsen. Härliga Christmas carols som skulle få mig påbra humör och glömma alla kriser i HIF. Men kan ni räkna ut vem som satt ca 15 meter ifrån mig på konserten. Hans efternamn börjar på B. Så så var det med det att inte tänka på det. Men nu känns det i alla fall bra igen. Jag har varit i Rydebäck idag och hållt i dansen runt granen där och just nu så funderar jag på varför min dator laggar. Jag tycker min dator har börjar kämpa emot mig lite. Tar lite extra tid på sig och väsnas lite mer och gör sig till lite besvär. Kanske blev det förolämpad när jag sa att jag ville ha den nya rosa Vaion istället.
Måste ju bara berätta hur roligt Felix Herngrens program "Sanningen Bakom" är. Henke var ju sjukt rolig. Speciellt när han öppnade en dörr och sjöng. STRAAANGERS IN THE NIIIGHT! Sjukt kul program!
Detta blev ju ett ganska förvirrat inlägg, men jag ville bara få fram att jag är glad igen. Om någon oroade sig. Det kan även vara feberyra. God jul!

1 kommentar:

Anonym sa...

din förbannade förvirrande punghåla!!! :D AHAHAHAHA :p pusssssssssssssssssssssssssssss