måndag 3 december 2007

En liten enkel kvällsmat

Efter veckans första julavslutning på dansskolan så var jag ganska slö. Vi var i Malmö tidigt i morse (tidigt för mig) och handlade litet ljudpaket. Så när jag kom hem njöt jag av Eagles och Per Gessles musik DVDs med härligt ljud. Det var en helt sjuk skillnad. Jag som aldrig brukar höra sånt så jag är så nöjd med lilla sambons val. Sen "lagade" jag kvällsmat. Jag älskar att laga mat men ibland orkar man inte. Så ikväll blev det färsk ostfylld ravioli från en härlig liten plastförpacking. Några droppar olivolja och riven parmesan på det så har man sig en perfekt middag. Klar på 4 minuter. Nu blir det dubbelavsnitt av 2 and a half men och sedan ska jag slipa knivar. Spännande.

1 kommentar:

slemmare sa...

DVD & middag - när blir man inbjuden?