söndag 2 december 2007

Då var det december igen

Nu har det gått ett år. December är här igen. Härligt och mysigt. Mycket av tiden har gått åt att julpynta (ja, jag är julpyntsgalen) och fixa och dona men idag har vi även hunnit med en Delicard middag med mamma, pappa och brorsan. Det var trevligt och gott. Vi hade även en julmustprovning. En blindtest för skojs skull. Jag kan meddela att Eldorados julmust fick högst poäng. Det trodde ni inte va? Det var speciellt roligt eftersom Daniel alltid tror att Eldorado är dåligt för att det är billigt och att de dyra märkena är bra. Han insisterar då alltid på att vi ska köpa Apotekarnes julmust. Denna julmust gav han sämst betyg i testet och Eldorado var bäst. Så nu kan han aldrig mer klaga på Eldorado. Yes! Jag vann! Mina favoriter i testet blev Eldorado och Three Hearts. Jag gillade även Three hearts light. Jag som aldrig brukar gilla light. Det var skickligt av dem. Nog om julmust. Jag är förresten inte lika arg längre idag heller. Om det var någon som undrade. Jag är väldigt glad idag faktiskt. Men kan man vara annat när det är 23 dagar kvar till julafton?

Inga kommentarer: