måndag 17 december 2007

En julgodisdag

Idag vaknade jag klockan 14.00 (?) Jag antar att jag sover som en bebis eftersom jag är förkyld och trött. Det kan tilläggas att jag även igårkväll sov mellan 18.00 och 21.20 när jag skulle villa en stund. Det är vekligen sjukt. Speciellt för att vara mig.
I alla fall så åkte jag direkt till min mamma för att hjälpa henne att göra klenäter. Sedan slängde vi ihop lite knäck med när vi ändå var igång. Nu ska jag snart göra någon sorts saffranspralinchokladsak som min syster ville att jag skulle göra. Så ska det bli.
Det är faktiskt första gången jag använder mig av saffran i mat eller bak. Konstigt så mycket som jag lagar mat och bakar. Kan vara för att jag inte är speciellt förtjust i saffran.
Detta blev ju ett mycket intressant inlägg. För att göra det ännu mer intressant tänkte jag tillägga att jag missat Days of our Lives både idag och i fredags. Jag kommer ha missat.....INGET!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sova till klockan 14 och följa Våra bästa år... du har en massa fritid. ;)