onsdag 5 december 2007

Jag vill köpa något

Jag sitter här med mitt VISA i handen och letar efter något att köpa. En liten för tidig julklapp till mig själv. Jag hade bestämt mig för ett par svarta skor från Ellos eftersom jag har letat efter et par sådan utan framgång. Men sedan ser jag att de inte tar kort! Så då kostar det nästan 100 spänn att få det hemskickat. Det tycker jag är alldeles för mycket. Fast skorna var på rea. Dessutom så funkade inte deras sida pga uppdateringar så jag gav upp skorna. Även om jag fortfarande vill ha dem lite. Men nu vet jag inte vad jag ska köpa. Jag vill ju handla något kul. Något roligt som jag velat ha länge. Fast det står stilla. Någon som har tips?
Vilket sjukt inlägg egentligen. Borde jag inte sätta pengarna jag tänk shoppa för på sparkontot istället för att leta efter något att köpa? Men, fy vad trist. Men det tåla att tänkas på...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyssna på reklamen - handla på Ginza. ;)