söndag 16 december 2007

Saknar folk kroppskontakt?

Vad är det med folk som måste stå uppe på en när man står i kö. Idag i affären stod det en tant brevid mig nästan å mina fötter. Fast hon skulle stå bakom mig. Jag fattade inte om hon försökte tränga sig eller vad hon sysslade med. Sedan var jag på McDonalds och då stod på allvar killen bakom mig i mina fotspår. Han rörde liksom vid mig hela tiden. Stod med sin axel mot min. Och det var inte ett raggningsförsök för han stod och höll om sin tjej på samma gång. Men det var helt sjukt. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. Fast jag flyttade mig så kom han liksom i fatt mig. Har de behov av kroppskontakt eller har de fel på synen så de tror de står längre bort? Eller är de bara lite konstiga som står och lutar sig mot okända människor i kön?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JAG VET VAD JAG SKALL GÖRA NÄR VI SES hahahaha
typ stå tätt intill ;P jag vet att du gillar det så spela INTE !!!!!!!!!!!!!!!! :P hHAHAHA

Anonym sa...

Jag har ett mycket bra knep mot sånt. Jag luktar illa