fredag 7 december 2007

Med sorg i hjärtat

Jag har förnekat det hela dagen. Jag har vägrat läsa nyhetssidorna för att få det svart på vitt. Men nu vet jag. Stuart Baxter lämnar HIF, med omedelbar verkan. Den bäste tränaren sedan Åge Hareide ska nu lämna HIF. Mannen som kom till oss med hopp och som är en tränare som vet hur man säger ifrån. Min teori är att Baxter inte fått bestämma över laget, träningar och spelet och får man inte det som tränare så lämnar man såklart klubben. Mycket tråkig förlust både med tanke på vilken bra tränare han är och vilken röra det kommer vara i klubben inför 16 dels finalen i UEFA cupen. Detta är en mycket ledsam fredag.
Jag är även besviken på betygen i HD än en gång. Hur man kan sätta 2or på nästan hela laget när de möter ett av Europas bästa lag och med resultatet 2-1. Det är helt från vettet.
Som sagt, en mycket, mycket ledsam fredag.

Inga kommentarer: