tisdag 25 december 2007

Mellandagsrea

Ja, imorgon ska jag ut och slåss med alla andra på mellandagsrean. Jag brukar aldrig hitta något men är det tradition så är det och man vet ju aldrig vad man hittar. Kanske hittar jag den perfekta väskan, skorna eller tröjan imorgon. Man vet ju aldrig. Nu sitter jag och myser i min nya pyjamas och njuter av juldagen. Jag fick massor av andra fina julklappar också. Förutom pyjamasen fick jag en pall, kastruller, parfym, Desperate housewives boxar, myskläder, en fin kockkniv, mysiga strumpor, smink och skönhetprodukter, presentkort och en del annat. Jag är mer än nöjd med allt fint och hoppas att julklapparna jag gav bort också blev uppskattade. Nu ska ve ge oss på filmen vi skulle sett innan, fast jag somnade efter tio minuter. Men nu är jag piggare och sugen på lite film. Tyvärr inte i min favoritkategori men ibland får man vara snäll. Det är ju ändå jul i ett par dagar till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du nämnde en hel del julklappar, ja. Men glöggmuggar var visst inte värt att nämnas... Jaja, vi försöker väl lite mer nästa år...

juliana.persson sa...

Det var faktiskt jättebra för vi hade inga. Jag är lite senil bara. :)

Anonym sa...

Så den börjar i dag? Vi satt och diskuterade det i går, men blev inte mycket klokare.