söndag 2 december 2007

Till alla nyfikna

Det finns säkert massa människor där ute som är nyfikna på mig. Så nu ska jag svara på ett sånt formulär som alla svarar på i sina bloggar och som jag aldrig orkar läsa. Men nu ska jag göra det för att vara jobbig och för att jag är uttråkad.

1. När gick du upp idag? Vid 11
2. Diamanter eller pärlor? Diamonds are a girls best friend!
3. Senaste filmen du såg på bio? En skräckis med Milli

4. Favorit-TV- program? Desperate Housewives, 2 and a half men

5. Vad åt du till frukost ? Smörgåstårta på Manges kalas

6. Vad är ditt andranamn? Gull

7. Din favoritmat? Allt som min bror grillar

8. Vilken mat gillar du inte? Ingen

9. Favoritchips? Salt och vinäger. Varför försvann de? Nu måste jag bunkra från Irland

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lunds studentsångares julskiva
11. Vilken bil kör du? BMW 528

12. Favoritmacka? Baguette eller källarfranska med kräftröra

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte stå ut med? Egoism, fördomsfullhet
14. Vilka är dina favoritkläder? Det varierar.

15. Om du fick åka vart du ville på semester? New York

16. Favoritklädmärke? Ralph Lauren, Michael Kors, Stella McCartney

17. Var vill du dra dig tillbaka? Jag kommer aldrig dra mig tillbaka

18. Favorittid på dagen? Kvällen vid 9-10
19. Var är du född? I Helsingborg
20. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll, såklart!
21. Fotboll eller ishockey? FOOOOTBOLL!!

23. Coca Cola eller Pepsi? Cola, all times

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla
24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
25. Vad ville du bli när du var liten? Danslärare

26. Bästa barndomsminnet? Jularna
27. Varit i Afrika? Nej tack.

28. Nånsin rullat in någon I toapapper? Nej. Men i en madrass och lekt korv med bröd

29. Varit med om en bilolycka? Nej.
30. Favoritdag i veckan? Fredag
31. Favoritrestaurant? Ingen speciell
32. Favoritblommor? Porslinsblomma
32. Favorit-snabbmatsrestaurant? McDonalds eller Torino pizzeria. Ett måste innan HIF.

34. Äger du en cykel? Svar ja.

35. Vem fick du senaste mailet från? Orderbekräftelse från CDON





Nu har jag svarat på frågorna som jag fick av Milli och som jag glömde att svara på. Nu vet ni allt om mig!! Nu ska jag se fotbollskanalen med Henrik Larsson. Så vet ni det med!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså, någon får en CD i julklapp...