lördag 29 december 2007

För mycket fritid

Ja, då var det lördag igen. Vad ska man hitta på idag? Det är svårt att komma på något kul att fylla helgerna med nu när varje dag är nästan som helg. Igår ordnande vi en liten pokerkväll i alla fall. Den urartade lite vilket resulterade i att jag fick vara bouncer. Men idag är det blankt. Nothing to do. Igår köpte jag nyårsklänning och shoppade loss lite i allmänhet så det går inte heller idag. Jag kanske måste planera att göra en sak varje dag så jag inte får tomma dagar nu när jag är så mycket ledig. Eller så för jag börja virka eller spela bridge. Förbruka mitt överflöd av fritid. Nu fick jag nyss ännu mer fritid eftersom jag inte ska göra efterrätt till nyår längre. Jag som hade planerat allt. Nu ska vi ha glass. Bara glass. På nyår! Fy vad dåligt humör jag blev på nu.

Inga kommentarer: