tisdag 11 december 2007

Tänk vad lite lyx kan göra


Ja efter inbrott och tråkiga styrelsebeslut så kan man behöva lite uppiggning. Då tog jag fram mina nya OPI nagellack och satte igång. Underlack, snyggt mörklila lack och sedan ett laget topplack. Snyggt som bara den och fick mig på bra humör. Min förkylning är även den nästan borta. Två dagar av förkylning jämfört med förra som varade i 5 veckor är jag ganska nöjd med. Ikväll skulle jag gjort det första julgodiset men jag hann inte till IKEA eftersom någon hade gjort inbrott (ännu en sak du kan ha dåligt samveta över) så jag hade ingen form till godiset. Så godiset får det bli imorgon. När jag handlat julklappar till alla möjliga släktingar ocg vänner. Jag har massor med tid att slå ihjäl nu är jag är ledig och frisk igen! Tänk vad lite lyx kan göra.

Inga kommentarer: