lördag 8 december 2007

Det hjälpte inte...

Trots shopping idag och en jättefin present från min storasyster så är klumpen i magen kvar. Det känns som en stor besvikelse fortfarande. Jag kanske låter löjlig men Baxter betydde mycket för mig. Han kom och lyfte HIF ur en kris och han har åstakommit så mycket på så kort tid. Han kommer bli mycket, mycket svår att ersätta. Jag kan idag inte tänka mig någon. Men i styrelsen skulle jag gärna komma med förslag på byten. Han är en av de tränare som jag använder sig av spelstilen som jag gillar. En offensiv, rolig fotboll som även tränare som Sir Alex använder sig av. Men jag tror inte Alex kommer till HIF. Tyvärr. Hoppas att det inte kommer någon ny Peter Svärd eller Nanne Bergstrand liknande tränare som inte alls kör med stilen som passar HIF. Tråkig defensiv fotboll. Inget för mig. Nej, synd men sant att enligt mig, den bästa svenska tränaren skulle försvinna. Får man chansen att få Baxter bör man se till att behålla honom. Men kanske Fredin och Bosse ska ta över som tränare? Så ska vi se hur långt vi kommer med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Hoppas ni har det jättemysigt :-)
Gick ni in i kostyaffären och ,.. hrrmmm.. jaa kollade på utsikten, visade du henne? :P HAHAHA :D
PUSS love u !!