måndag 10 december 2007

Hoppas du får en god jul

Ja hoppas verkligen att du får det. En härlig jul där du kan sitta och känan dig stolt över att du stulit prinsesstolen som du ger din dotter i födelsedagspresent eller känna sig nöjd över att du snott stereon som du ger din son eller bror. Hoppas det känns bra när du äter av godiset som JAG KÖPT!!! Precis som alla det andra du tog och förstörde när du rotade igenom MINA saker på MIN dansskola. JUST DET... MITT, MINA SAKER! Jag är så trött på folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Någon har gjort inbrott på min dansskola och tagit mina saker. Som tur är inte speciellt mycket av värde. Men ändå. Men det är jag som får en God Jul med ett gott samvete och julklappar jag köpt för egna pengar istället för häleripengar. Så i det stora hela är det fortrafande du som gjorde inbrottet som är förloraren!

1 kommentar:

Anonym sa...

VAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD I HELVETE!!????????????????????????????????????????????????????????????