måndag 25 februari 2008

Det kommer mera

Såg nyss en skymt av min favorit Katherine Heigl. I rött. Men snygg var hon i sin lockiga Marilyn page. Hon är alltid så snygg och naturlig fast hon är uppstylad. Johnny Depp anlände också. Hen som alla tydligen väntat på. jag är så besviken på att han ser så konstig ut. jag vill att han ska se ut som i Cry Baby där han var så het så att man smälte. Men han har ju sin stil och cry baby stilen hade nog sett ännu konstigare ut. Han är ju lite äldre nu. Jag hittar inga bilder på Alba och Katherine! Boou!
Har inte heller sett något som fick en att smälla av som Penelope Cruz eller Jennifer Lopez förra året. Vilken bra rapport jag skrev förra året. Nu blev jag lite besviken på mig själv.. Jag tror det är för att sändingen därifrån är så världelös så man orkar inte lyssna så engegerat. Pontus Gårdinger ska nog inte bli radiopratare. Han är lätt trist på det.

Inga kommentarer: