lördag 9 februari 2008

Spännande bioupplevelse

Idag blev jag dålig på bion. Jag fick migrän anfall. Jag har aldrig tidigare behövt gå ut på toaletten när jag varit på bio. Det fick jag göra idag. Det var jobbigt. Jag kände mig väldigt jobbig för alla andras skull. Det kändes som om mitt huvud skulle sprängas. Trots medicin så fick jag gå ut och skölja huvudet i iskallt vatten under kranen. Sen gick jag in igen. Filmen var en film som var filmad. Det skulle se ut som om de själva filmade, ni vet som blair witch ungefär. Det resulterade i en väldigt åksjuka från min sida eftersom det åkte fram och tillbaka och upp och ner med kameran hela tiden. Fast filmen var bra och som tur var inte så lång. Jag tycker filmer är alldeles för långa nuförtiden. Vad hände med 1,30 max? Nuförtiden är ju alal filmer minst två timmar långa. Denna var runt 1,20. Precis lagom. Speciellt när man mådde dåligt. Jättecolan på bilden var extrem stor. Vi delade på en och jag sitter än med nästan halva kvar här hemma i soffan. Nu är det bio framför Desperate housewives med biocola. Utan migrän. Om ni undrar vad vi såg så såg vi Cloverfield.

Inga kommentarer: