tisdag 19 februari 2008

Ok, man ska inte hata...

Men nån måtta får det vara! Jag får panik på människan! Varje dag, kväll, morgon, natt, eftermiddag är han där. Hans gnatiga, tråkiga, gälla stämma som letar sig in under skinnet på mig. Det låter dessutom som om han tycker att han själv är bäst i hela världen. Och framför allt rolig! Han är inte ett skit rolig! Just nu hör jag honom. Hela tiden ringer hans ringsignal med Flat Eric låten. Ni vet den lilla gula gubben som var på tv hela tiden för ett par år sedan. Imorse så vaknade jag av hans röst. Jag försökte somna om men jag hörde den fast dörren till sovrummet bara var halv öppen. Jag drog mig upp ur sängen.
Jag sa:
"Ursäkta att jag stänger dörren men jag hör den jäveln in hit!"
Sen återvände jag till min säng.
Jag är så trött på honom! Hela tiden. Har han inget liv? Eller detta är såklart hans liv men alltid? Hur orkar han? Jag orkar inte mer! Jag HATAR Chris Pirillo! Bara namnet! Jag blir tokig!! Min sambo som för honom i i vårt hem kommer att få ett par hörlurar av mig inom en snar framtid. Dyra förbannade lurar! Så dyra att han kommer skämmas om han någonsin tar av dem!

Inga kommentarer: