lördag 23 februari 2008

Jag har inte blåst bort.

Tänkte att ni kanske undrade. Jag har dock blåst ut till Rydebäck och tittat på fotboll på den nya konstgräsplanen. Det var en upplevelse. Man fick gå in genom ett hål i staketet för grinden var låst. Det var spännande värre. Matchen gick mellan Gantofta och Ystad. Jag vet inte vem som hade hemmamatch eftersom ingen av dem egentligen var hemma men Gantofta var närmst i alla fall. Ganska underhållande match trots att jag inte kände mina ben i kylan. De 8 graderna på termometern var ganska missvisande. Men är det fotboll så är det. Nu ska det lagas lite mat och sedan ska det tittas på melodifestivalen. Det kommer en rapport som vanlig. Ska bli spännande värre idag eftersom man inte har några speciella förtippade favoriter. Men det lär säkert bli tråkigt också. Men där är alltid någon man kan skratta åt och det är Luuk, Morgan Pålsson och Björn Gustafsson som är höjdpunkterna. Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer: