onsdag 13 februari 2008

Jaha ja...

Det gick ju inte riktigt vägen. Inte den vägen jag ville i alla fall. Men än är inte hoppet ute. Jag tyckte HIF hade mycket av spelet och var stabila. Straffen var ju såklart billig och förödande för matchen. Så trist att det blir straff så tidigt i matchen. Speciellt när jag tyckte den vara lite för enkel. Visst var Daniel där för sent och visst var det onödigt men han rörde inte honom speciellt mycket. Nästa mål borde Andersson ha hållt lite bättre än att ge en sådan enkel retur, och visst hade Razak otur när målvakten precis fick ut sin fot på bollen. Men det kan visst gå vägen hemma. Under har hänt förr. Galatasaray och Herenveen har fått en att tro på allt. Men visst hade jag trott lite hårdare på det om Baxter fortfarande varit tränare. Bosse gör säkert ett bra jobb men det hade känt tryggare med en intränad tränare. Men, men ingenting är omöjligt! Och jag älskar fortfarande HIF lika mycket. HIF är som ens barn. Vad de än gör så älskar man dem lika mycket.

Inga kommentarer: