lördag 23 februari 2008

Jag har nog bilivt inspirerad

Snart har jag sett hela säsong 1 av Desperate Housewives och jag tror jag blivit lite inspirerad av dem. Idag har jag satt blommor i nytt vatten och snittat om dem. De som var lite vissna gjorde jag ett litet oasisarrangemang av (jag har praktiserat i blomsteraffär) sedan städade jag badrummet och nu ska jag äta lite kaka som jag bakat. Fast jag är inte riktigt i DHW klass än för jag lät ju min gubbe laga mat till mig. Jag är sååååå 2002!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gäller att inte fastna i de gamla könsrollerna!

juliana.persson sa...

Det fastnas ingenstans. Jag gillar blommor, jag gillar att laga mat och jag gillar att städa toan. På samma gång gillar jag att gräva i motorer och skrika på fotbollsmatcher. Knsroller är bara trams!