torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Idag är det som bekant alla hjärtans dag. Såklart måste man passa på att fira lite är det är en speciell dag. Visst ska man tycka om varandra och vara snälla mot varandra alla dagar. Men jag är så snäll annars så idag kan jag vara ännu snällare. Jag gjorde hembakad pizza och bakade napoleonbakelsetårta och köpte en liten present till min sambo. Min mamma gjorde semlor med hjörtformade lock. Som vanligt. Jag fick lite söta presenter. Jag har nyss badat och upptäckt att det är stopp i vårt badkars avlopp. Vattnet rinner inte ut. Kan vara bra för miljön för nu får vi bada i samma vatten hela tiden. Och ett bevis på att alla hjärtans dag är precis som alla andra dagar, fast med lite extra mys. Hoppas ni haft en härlig alla hjärtans dag.

Inga kommentarer: