söndag 24 februari 2008

Älskar inte ni också...

När man smäller på TVn och av misstag sätter på kanalen med ett av dina favoritprogram som nyss börjat? Det är hur gött som helst. Idag slog jag på Drömmarnas tid eller vad det heter på svenska. Det som jag följt av misstag när det gick på ettan eller var det var och sedan av misstag på danmark. Anledningen att det var av misstag är att det enda program jag följer är Desperate Husewives. För det börjar precis när jag kommer hem från jobbet så jag hinner springa in och sätta mig i soffan och sen börjar det. Alla andra program håller jag inte reda på utan de råkar vara den tiden jag sätter på tvn och det var Drömmarnas tid innan. Hoppas jag råkar ut för samma sak nu när det går igen. Drömmarnas tid nu och ikväll Oscarsgalan.. Jag börjar gilla 9an mer och mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Smäller på" TVn. Det är så det ska vara! Jag funderar också på att se galan. Inte för klänningarnas skull, utan bara för att. Fast då hinner jag ju bara sova en timme innan skolan...