fredag 16 november 2007

Härliga ungar

Eftersom jag jobbar med barn får jag höra många roliga saker. Nästan varje dag är det roliga och konstiga kommentarer eller ord som används lite fel. Men rolig blir det. Ofta är det det spontana med barn som gör det så roligt. I måndags var det en flicka som berättade om sin farmor. Hennes farmor var minus 1000 år. Slå det ni! I onsdags var den en flicka som talade om för mig att det var bra att vi övade på hoppsa steg för då kunde hon springa ifrån killarna. Det är så härligt att jobba men barn! Aldrig har man tråkigt en sekund. Just nu pågår en tävling om roliga saker ur barnamun på AlltOmBarns site. Synd att man inte skriver ner allt roligt jag får höra. Man kanske skulle ta och göra det Min favorit någonsin är i alla fall fortfarande denna.
Underbara ungar!

Inga kommentarer: