torsdag 15 november 2007

Lill Lördag

Idag har det varit en mycket trevlig lill Lördag. Veckans längsta arbetsdag är avklarad och var jätterolig (som vanligt), jag övningskörde BMWn med bravur, trevligt besök hos våra "grannar", Mackan och hans tjej, sen en väldigt sen kvällsmat och ostkaka på det. Nu sitter jag och slöar i soffan och tittar på 2 1/2 Men. Ett avsnitt som jag sett ungefär fyra gånger innan. Men det får duga. Imorgon ska jag tvätta och jag önskar att jag hade en tvättstuga som den längst ner på sidan i Lantlifs blogg. Jag hoppas också att hyresvärden ska komma och sätta upp våra reformbeslag som ramlat ner. Så de håller bättre för mina fina julgardiner som ska upp om ett par veckor. Sen på Fredag kanske det bär av till Stockholm över helgen. Kommer bli skön avkoppling innan det är uppvisningvecka på dansskolan nästa vecka. Massor av förväntansfulla föräldrar och massor av nervösa barn. Det är alltid kul. Jobbigt, men kul. Nu ska jag slösurfa. Sysselsättning som jag förmodligen kommer att ha förbrukat en tredjedel av mitt liv med när jag dör. Jippi!

Inga kommentarer: