torsdag 15 november 2007

Nu var det slut

I förrgår fick min sambo en ny FHM (For Him Magazine). Han fick en prenumeration av mig för snart två år sedan och har prenumererat sedan dess. Och jag måste säga att jag gillar faktiskt tidningen. Den är riktigt rolig. Bättre än de flesta tjejtidningar som jag läser där allt handlar om "Detta måååååste du ha" och "Bli smaaaaaaal". FHM har humor. Ren och skär humor. Den är skitrolig och intressant. Den skriver om typ de värsta massmördarkvinnorna genom tiden och världens värsta flygplan och sådana grejor. Men med det senaste numret så skrev de att det var den sista utgåvan av FHM. Ingen köper den tydligen i Sverige och därför ska den läggas ner. Jag är sjukt besviken. Ingen av varken Moore eller Slitz kan mäta sig med FHM. Jag är riktigt sorgsen över detta och kommer sakna att den dimper ner i lådan. Och finns det några tjejer där ute som inte gillar att era pojkvänner läser tidningar med nakna tjejer i. Läs tidningen. Den är så mycket mer än en tidning med tjejer i.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Prova Café, den är Helsingborgsägd.

juliana.persson sa...

Jo, men inte hälften så bra.