fredag 9 november 2007

Det snöar!!!!

Det snöar, jag har handlat julsaker idag på Ullared, taken och bilarna är alldeles vita utanför fönstret säkert i flera minuter till, som vanligt i Helsingborg. Men just, nu är det mysigt. Jag ska snart krypa in i min nya pyjamas och mina nya myssockar som sammanlagt kostade under 100 spänn. I love Ullared. Det är inte Lexington pyjamas som jag ville ha men den är varm, mjuk, mysig och söt. Det räcker. När jag kom hem låg nya Elle mat o vin på mattan och väntade på mig. Så ikväll blir det matläsning och film med vår nya HDMI kabel så vi ska se alla detaljer. Nu ska jag njuta av helgen. Den perfekta avslutningen på den perfekta veckan. HIF slår Galatasaray (betygen i HD var dock helt åt skogen, Daniel Andersson var långt ifrån bäst, Tamobura var icke lika bra som till exempel Henrik Larsson. Sen kan vi tillägga att en spelare i Landskrona bois fick en 5a när de slog ett lag i superettan, HIF fick en 5a idag när de slog ett av Europas bästa lag, Godmiddag!) Ullared och snö. Najs! Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det inte hagel?

Anonym sa...

trevlig helg =)