måndag 12 november 2007

Julscrap


Jag har ganska länge hållt på att göra pärlsmycket. Eftersom jag aldrig gillar att pyssla med småsaker så var jag förvånad att jag gillade detta. Men tydligen var detta något som tilltalade mig. Nu till jul hade jag även tänkt ge mig in på scrapbooking. Jag vet inte om det är något för mig eftersom jag aldrig varit speciellt bra på att klippa. Jag erkänner att jag är 21 år gammal och inte kan klippa rakt. Men det ska kanske gå bra i alla fall. Jag hade tänkt göra julkort med scrap. Det kan nog bli fint. Det verkar vara många som sysslar med scrap så kanske någon som läder min blogg. Vet ni några bra sidor med inspiration? Var brukar ni köpa material? Har ni några roliga tips? Allt mottages tacksamt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske kan skrappa med bara runda saker om du inte kan klippa rakt syrran