söndag 4 november 2007

Jag är en liten tant

Idag är jag en liten tant som har ont i axeln. Jag känner mig alltid så gammal när jag har ont någonstans. Jag har i alla fall ont i en axel idag. Samma axel som spökat ett tag nu men idag var det tvärstopp att lyfta armen högre än axeln eller röra den i för stora rörelser så imorgon blir det läkarbesök. Surt när jag egentligen vill ha vartenda öre när jag ska till Ullared på fredag. Men det är klart det är värt det om man slipper att ha ont. Nu ska jag trösta mig med att titta på vår nya fina dvd hylla som vi fått klar idag. Vi hade ett litet gatt in i väggen som vi nu fyllt med snygga hyllor och DVDfilmer. Jag blev jättenöjd faktiskt. Sen ska jag testa lite ny hudvård jag har köpt idag och lyxa till det lite. Imorgon börjar allvaret igen efter en veckas ledighet. Men det gör inget för jag har världens bästa jobb. Vem hade inte tyckt det när man får dansa och leka hela dagarna.

Inga kommentarer: