söndag 18 november 2007

Hemresa

Gårkvällens inlägg handlade onekligen mycket om fotbollsmatchen. Den misslyckade fotbollsmatchen. Jag hade rätt kan jag sammanfatta det hela med idag. Slut om fotbollen.
Nu har jag nyss packat ihop allting och vi ska snart ge oss av mot sydligare breddgrader igen. Nu ska vi alltså lämna snön. Det är trist. Man blir så glad av snö. Och julig. Men jag är redan lite för julgalen så det kanske är bra att det lugnar sig lite. Det är ju trots allt ett tag till det är jul. Nästa vecka blir fullpackad med uppvisning på dansskolan, Mamma ska stylas, kiropraktor och julskyltning. Det är fullt upp. Men det är roligt. Nu ska jag packa in i nygamla BMWn som vi fått tillbaka igen. Skönt att ha en riktig motor som ger en lite respons. Ses senare. Tänkte bara säga att detta var nog det med onödiga blogginlägget hittills.

Inga kommentarer: