tisdag 13 november 2007

Hur passiv är jag på en skala

Jaha, dagens första inlägg fast det inte ens är måndag längre. Men jag har varit lite passiv idag. Det beror dels på att jag är hos mamma och pappa eftersom min sambo är bortrest till Tyskland över natten och dels på att jag har kollat på fotbollsgalan direkt efter jobb. Usch, galan var trist. Jag tycker det är konstigt att jämföra allsvenska spelare med utlandsproffs. Känns inte rättvist direkt. Hade varit bättre antingen med en kategori för allsvenskan och en för proffs, eller en med bara aktiva spelare i Sverige. Alltså var man än kommer ifrån bara man spelar i Sverige. Nu blir allt bara en röra. Jag är också besviken att Zlatan fick Guldbollen med den motivering som det var. Ok att han fick Guldbollen men jag anser inte att han är en föredömlig spelare utanför planen. Han har alldeles fel attityd. Men han spelar bra i Inter men han passar inte i landslaget. Han är ingen lagspelare och det gillar inte jag. Men det är min åsikt. Jag får väl erkänna att han är såklart en av världens bästa men jag gillar inte honom och hans spelsätt eller hans attityd därför tycker inte jag att han är bra. Nog om det. Nu är i alla fall klockan jättemycket eftersom det tog tid innan jag fick igång datorn här så nu är det snart läggdags.

Inga kommentarer: