onsdag 7 november 2007

Håjeefff

Snart är det HIF igen. Närmare bestämt imorgon. En viktig match. En svår match, en mycket svår match. Men sist HIF och Galatasaray möttes blev det 1-1 så det är inte omöjligt. Men det var 1950 så det är inte riktigt samma lag men visst finns det en chans såklart. Hoppas bara att Mr.Målvakt har en bra dag idag. Inte en sådan som han hade mot Herenveen borta eller i mestadelen av de allsvenska matcherna. Nej, hoppas att hela laget är på sin bästa topp och verkligen kommer kämpa för att gå vidare ur gruppspelet. Eftersom matchen är 19.00 så kommer jag missa den också eftersom jag jobbar och ska på min brors konsert. Men HIF känner säkert hur jag hejar på dem inombords. Jag kanske ska ha en liten hemlig målservice i mobilen på konserten eller se matchen senare. Men jag tror inte min lilla sambo kommer att kunna vara tyst om resultatet om jag ska se den senare. I vilket fall som helst så ska jag fira med att åka till Ullared dagen efter, eller tröstshoppa. Hoppas innerligt på firandet!

Inga kommentarer: