lördag 20 oktober 2007

Upplevelser

Här på min lilla minisemester får man uppleva mycket. Igår var jag fast på ett tåg i en timme efter att tåget före oss krockat med två älgar. Idag fick jag se en nynazistdemonstration eller snarare en motdemonstration. Nazisterna var typ 30 pers motdemonstransterna ungefär 150. Spännande värre. Jag har även klippt mig idag. Hos Michel, min syster frisör. Det var första gången jag har blivit klippt av en manlig frisör och jag är jättenöjd! Han var sjukt proffsig på att föna och jag såg ut som värsta Hollywood svallet när jag var klar. Men det har lugnat sig lite nu. Igår slog vi oss fram på pendeltåg efter att ha shoppat inne i Stockholm och jag såg hela två kändisar. Har fortfarande inte slagit mitt rekord sen jag såg tre känsdisar på samma dag. Det var dessutom i Malmö. Men denna gången var det nära. Båda spanades in på Åhléns city där jag även shoppade världens sötaste ljuslyktor från Sia. Det blir lite dåligt med bloggningen denna helgen. Men det ska tas igen när jag kommer hem. Nu ska jag nog gå ut och gå en runda. Trevlig lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

visst, en "manlig" frisör...