lördag 13 oktober 2007

Nu ska det kalasas

Nu är jag uppklädd och fin. Ska hämta tårtorna i Rydebäck eftersom jag bakade dem i snälla mammas kök. Hon lånade ut det till mig och städade efter mig och hjälpte mig. Min mamma är bäst. Och min pappa också för han gav mig ett tips om att hälla florsocker på tårtan så den lättare gick att flytta. Min familj är välden bästa. De gör allt för mig alltid. Världen bästa mamma och pappa och världen bästa syskon. Man kan inte ha det bättre. Och så klart min nya lilla familj Daniel och Felix. De är också bäst fast Herr. Svensson är sämst på att ljuga.
Jag har bara grundat med en liten knäcke macka med randig kaviar på så jag kan äta mycket gott på kalaset. Eller så var det för att det ekade när man skrek in i kylen. Nu beger det sig av. Hoppas ni också får en underbar lördag i solen. Det ska jag ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Randig kaviar med banan??