söndag 14 oktober 2007

När man sovit gott

Igår somnade jag framför tvn betydligt tidigare än jag brukar somna. Framför en av mina favoritfilmer också till på köpet. Wedding Crashers. Men jag kunde bara inte ha ögonen öppna. Så jag gick in och la mig efter att slumrat i soffan. Så trött så jag inte ens tog bort sminket (fyy på mig). När jag vaknade i morse gick jag in i badrummet och såg mig i spegeln och sminket ser ut som det gjorde igår. Då har man sovit gott. Legat totalt stilla. Eller så har jag väldigt bra smink. Godmorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha aweee... du e alltid fin :):) PUSSS

Anonym sa...

Du kunde ju ha tagit en bild på hur det såg ut i badrummet i morse. ;)

Anonym sa...

Hej, jag är en metrosexuell kille på 21 år. Samma sak hände mig en gång, typ, asså e det inte bara bäst!