måndag 8 oktober 2007

När man hittat rätt



Ibland hittar man rätt med kärlek och ibland hittar man rätt hudvårdsprodukter. Båda har hänt mig. Men det är hudvårdsprodukterna som varit det svåraste för mig. Hur mycket pengar har man inte gjort av med på cremer och toners och scrub som inte gjort någon nytta eller som gjort allting värre. Jag har inte haft några stora hud problem, mer som att huden liksom varit tråkig. Men NU! Nu har jag den perfekta huden. Det kan jag tacka Burt Bee's facial citrus scrub och Serum vegetal från Yves Roche för. Scrub en gång i veckan och serum varje kväll så vaknar man med en strålande hud. Jag i alla fall! de är underbart att komma direkt ur sängen och känna att man inte ens behöver sminka sig. Lovely!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag är en metrosexuell kille på 21 år som gärna vill ha lite fler tips om hur man kan få vacker, mysig hud. Please!