onsdag 17 oktober 2007

Imorgon bär det av

Imorgon bär det av mot Stockholmo. Det innebär att jag idag måste packa. Och mycket av det jag behöver packa finns i källaren i ouppackade lådor. Illa! Det innebär att jag ikväll måste leta igenom alla lådorna ikväll efter min jacka eftersom det tydligen ska vara kallt i huvudstaden, till skillnad från här. Min plattång fast jag funderar på att skippa att leta efter den för min syster har en jag kan låna lite på. Jag måste även hitta min weekendbag. Det ska bli spännande med tanke på att man knappt ens kan gå in i källarförrådet för vi har inte organiserat så mycket där än. Men det ska nog ordna sig. Hoppas det jag letar efter inte ligger längst ner bara. Fast något som är roligt med att leta är att man kommer säkert hitta massor med saker som man glömt att man ens hade. Sen ska jag dessutom fixa födelsedagspresent till Daniels mamma som fyller 60 år imorgon. Full upp ikväll med andra ord!

1 kommentar:

Skärgårdssökaren sa...

Glöm inte fixa present till mig som fyller år den 26:e!!!