onsdag 17 oktober 2007

Bra tänkt!

Hur tänkte Skånetrafiken när de satte upp tvapparaterna med busstider på utan att sätta upp vanliga tidtabeller också? Jag har flera gånger den senaste veckan inte kunnat veta när bussen går eftersom det inte stod något på tvn och det fanns inga tidtabeller att läsa på. Jaja, jag kan ju ringa till Jennie eller vad hon heter. Men det tar en evighet. Kan kanske vill kolla snabbt och lätt, inte hålla på att prata in var man ska åka. Det värsta av allt var att det dessutom var på KNUTPUNKTEN Helsingborg CENTRALSTATION som det inte fanna tidtabeller! Katastrof. Jag fick gå in på knutan och kolla och under tiden jag gjorde det kunde jag missat bussen. Och det var nära! Men jag lyckades och det var inte med Skånetrafikens hjälp för det var för att bussen var försenad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, bussen var försenad. Verkligen oväntat!

Det finns faktiskt "vanliga" tidtabeller också. När du går in mot Knutpunkten, så kolla på väggen till vänster.

Jag vet vilken frisörsalong du menar och jag klippte mig där tidigare. Jag var inte nöjd en gång och går inte dit mer. Kanske har dem bytt ägare?