måndag 22 oktober 2007

Mordvapensunderkläder

I en de flesta bh finns det byglar. Byglas som ska pusha lite och hålla lite. Det många inte vet är att de även kan användas som mordvapen. Eller snarare självmordsvapen. Idag gjorde jag en övning på jobbet varpå det knäcker till i min högra sida. Det brukar knaka och knäppa i mig men detta lät lite annorlunda. Efter en stund sticker det till så håren reser sig på kroppen. AJ! Då förstår jag. Bygeln är knäckt! Vad jag inte visste då var att jag skulle plåga mig igenom lektionen och leva i ett ständigt ovetande om när det skulle sticka till nästa gång. När den lilla sylvassa spetsen skulle hitta hålet i tyget och sticka mig så det smärtar som f*n! Men jag klarade mig och imorgon ska jag ut och handla på stan. Gissa vad jag ska köpa!

Inga kommentarer: