tisdag 30 oktober 2007

Julshopping


Idag skulle jag handla hyllor på IKEA. Jag kom hem med ljusstakar, blockljus, små blockljus och två skärbrädor. Bra Juliana!! Men hyllorna var faktiskt slut och jag hittade precis de saker jag letat efter så det var helt perfekt. Nu har jag nästan allt till mitt julvardagsrumsfönster. Jag saknar bara små smala mörkröda sammetsband. Men det ska jag väl hitta. Det jag är mest nöjd med är ljusstakarna. Jag trodde jag skulle köpa dem från SIA för en lite större peng men nu blev det billigt billigt på IKEA. Ok, SIAs var kanske liiite finare men det får vara så. Nu blev jag kanske bara lite sur när jag såg på hemsidan att den fanns i en större storlek också. Det var nämligen menat att vara en stor och en liten. Men nu blir det en stor och två små. Helt ok.

1 kommentar:

Anonym sa...

SIIAA HAHAHAHA