måndag 1 oktober 2007

Kokosmjölkens framgång

Förr ett antal år sedan åt jag mat med kokosmjölk i för första gången. Det var spännande. Man tittade konstigt på burken och tänkte på innehållet i kokosnötterna jag och min bror brukade köpa när vi var små. Kokosnötter var så spännande, så svåra att öppna men det var gott inuti. Men skulle man nu blanda detta i mat? Det var min bror som lagade maten. En gryta med kycklingfilé lite grönsaker och kokosmjölk. Men så gott det var och sedan dess har jag varit fast. Jag gillar allt med kokosmjölk. Det är så spännande med nya saker. Tänk efter så mycket nytt man ser i affären. Varje vecka är det något nytt. Någon spännande outforskat. Denna veckan Kalles kaviar med banan. Vad kommer härnäst? Och tänk creme fraiche som är det vanligast som finns för oss i min ålder men som bara funnits i runt 15 år. Undra hur mycket man ska uppleva. Spännande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fysattan vad spännante,. men kaviar med BANAN? HAHA vadtysan!!!!!!!!!!!!!
=)=)=)
PÖSSS

Anonym sa...

KENT OLA hahahahahaahaha
ja fan hittade snygga vantar :D:D:D
weii =)=)=)
Jag och mackan skall dinga på stan på fredag efter jag varit på CIRYKLINIKEEEEEEEN hah :) fika och så blev ju inte det sist haha,. enda dagen han e ledig :/ haha vi ses fan aldrig. måste typ hitta på nåt ding så tie går fortare
Jobbar han dygn ses man inte,. när han väl inte jobbar dygn nä då har jag ju fotboll efter jobb, ehh match helgen,.. BAJS PÅ VÄGGEN
PUSS trött miiiiigggggggggggg