söndag 14 oktober 2007

Pärlsugen


Jag har pysslat mycket med pärlor men det har inte blivit av på ett tag. Inte sedan flytten börjades på för då har man haft så mycket annat att tänka på. Fast nu börjar jag bli lite sugen igen. Köpa lite nytt och börja om lite. Jag började bli lite trött på mina gamla pärlor med så det var därför det också blev en paus. Men jag ska nog ta och beställa lite nytt och sätta fart igen. Sugen på att göra lite plommonlila och mörklila. Ska kolla lite pärlor nu på min favoritpärlsida Pagoni.
Kanske blir lite pärlköp i Stockholm också. För där ska det shoppas loss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe jag ska se om jag kan fixa den låten åt dig .. :p Visst kan jag adda dig på msn! Har du samma namn där som din mailadress? :)

Anonym sa...

Du borde sälja dina kreationer på "nya" GA torg!