onsdag 17 oktober 2007

Nästan avklarat

En skitmatch senare har jag gjort marmelad, inlagda oliver och chokladbiscotti. Kan tillägga att jag tippade att Sverige skulle förlora. Eftersom de alltid är kassa när de tror att de ska vinna lätt. Sen så har de inte heller något topplag. Vad gör t ex Anders Svensson på plan istället för Källström? Varför står Isaksson och inte Shaaban? Och som ni vet gillar jag inte heller Zlatan. Och inte Lagerbäck. Men det ska väl ordna sig. Mer spänning i sista matchen som enligt Julius inte blir speciellt lätt även fast de möter LETTland!!! Haaaaaahaaa!
Nu ska jag i alla fall bege mig ner i min lilla källare på tidigare beskriven jakt efter en jacka. Varför är det så kallt i Stockholm? Här är det varmt än. Jag som hatar jacka. Usch! Jag skulle vilja ha en tunn jacka men det har jag inte. Men det finns inget som jag inte har som jag inte kan köpa. Speciellt inte i Stockholm.

1 kommentar:

Skärgårdssökaren sa...

Själv behöver jag ingen vinterjacka i Barcelona...